Płace Rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych

ZUS

ZUS

Prowadzimy wszelkie sprawy związane z kompleksową obsługą ubezpieczeń ZUS, sporządzamy deklaracje zgłoszeniowe, rozliczeniowe, korygujące, dokumentację zasiłkową. Wszystkie działania podejmujemy w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy. Wszyscy specjaliści zatrudnieni w dziale administrowania wynagrodzeniami, posiadają certyfikaty zawodowe uzyskane na szkoleniach w SkwP.  W sprawach szczególnie skomplikowanych stosujemy zasadę "double check ", korzystamy z konsultantów zewnętrznych.


Standardowe czynności w obszarze ZUS:

  • sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i wyrejestrowujących,
  • sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych,
  • sporządzanie raportów miesięcznych RMUA,
  • sporządzanie rocznych deklaracji IWA,
  • prowadzenie dokumentacji zasiłkowej,
  • wyjaśnianie rozbieżności i sporządzanie korekt deklaracji za poprzednie lata.
alfa-net, 0000-00-00 00:00:00, Wyświetleń: 5134
Powrót Do góry